we were certainly uncertain at least i'm pretty sure i am

vilken skön dag. öppnade upp lite lätt med ett försök att sjunga för challe. det gick inge bra alls. har även lyckats fläska i mig en pizza. eller en halv iaf. sen har jag inte gjort så väldans mycket. eller jo jag har ju tränat. men ja ändå. har även smörjt in hela mig i tigerbalsam. så nu luktar jag sådär gott och konstigt som bara tigerbalsam luktar. jag gillar verkligen det. skumt jag vet. har på något sätt lyckats dra på mig en förkylning också. det gillar jag inte. när jag blir förkyld blir jag inte febrig eller har ont i halsen jag blir bara täppt i näsan. helmysko. förutom i höstas när jag nästan tappade rösten. fast då var jag inte snuvig. jättekonstigt det där. de flesta brukar ju få ont i halsen och sen bryter förkylningen ut. jag får antingen eller. haha. så jävla konstig kropp jag har. nu ska jag ligga lite på spikmattan och sen ska jag sova. märkte nämligen på gymmet att jag hade lite ont i ryggen. kan bero på att jag sov på soffan inatt? skulle tittat på golden globe men jag somnade innan första pausen av csi. bummer. jag älskar ju csi. nä slutbabblat för idag. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback