Till och med kedjebreven är emot mig

jag blir så ledsen. när jag loggar in på facebook så har alla jag känner uppdaterat sin status. de allra flesta har skrivit tyskland eller spanien och någon enstaka har skrivit england. gemensamt för dem alla är att de i alla fall har kunnat uppdatera sin status med ny viktig information om livet. jag själv har inte så mycket intressant att uppdatera med så jag brukar skriva något roligt citat eller en bit ur en låttext. sen såg jag att ett sånt där kedjebrev hade trillat in i inkorgen. skoj tänkte jag! läste det och fann till min fasa att det inte fanns något alternativ som passade mig. kul! verkligen! spanien och tyskland kan ta sig i röven! england erövrade jag för så längesedan att jag blivit vald till premiärminister där, hunnit sitta flera mandatperioder, blivit omvald och hunnit avgå. Saharaöknen fanns inte ens som alternativ!

Läs gärna mer om
destinationen för min senaste resa! Läs speciellt andra avnsittet under rubriken natur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback