snö är inget nytt fenomen

jag ville bara berätta det. för folk verkar tro det. speciellt bilförare i denna stad. man måste inte stå på bromsen bara för att det kommer lite snö. däremot kan man ta det lite lugnt. man behöver inte köra i sjuttio på en femtioväg. däremot kan man gott köra i femtio på femtiovägar där det är plogat, saltat och sandat. bara så att ni vet.
likadant när jag skulle åka tåg till sthlm och fick vänta två och en halv timme i nässjö. för att det var löv på spåret. faller inte alltid löven av träden när det blir höst?! jag menar hallååå. år 2010 ska vi väl ändå kunna uppfinna saker som förenklar vår vardag?
ja jag låter lite arg. mest för att jag inte gillar att köra sakta när det inte finns någon anledning. nu ska jag ut och åka pulka. hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback