sista söndagen & sista dagen på första månaden av 2010

avslutade en lugn helg galet hårt. spinningpasset från helvetet. sjukligt jobbigt. men det känns ju så bra efteråt. kändes som ett riktigt bra avslut på första månaden detta året. har jobbat och myst med erica hela helgen. fel person vann robinson och den bästa proffsdansaren åket ur let's dance. ja livet går åt helvete i tv-världen. men imorgon är det paradise hotel och det ser jag fram emot! sjukt jag vet men jag gillar det. kan inte hjälpas. veckan ser ut som följer:

något kommer säkert att avbokas eftersom jag inte orkar träna alla dagar i veckan. men lika bra att boka en plats så att man inte missar något man gillar.

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. skön avslutning på denna veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback