no sleep

har man vänt på dygnet så har man. jobbigt. detta resulterar ju då i att jag inte kan sova. borde verkligen sova eftersom jag ska på morgonpromenad med helen imorgon. fast å andra sidan. sist vi skulle på morgonpromenad fick hennes mamma släppa in mig så att jag kunde springa upp till hellans rum och väcka henne. sjukt skoj. det är nästan så jag hoppas lite på att hon sover imorgon så att jag kan hoppa i hennes säng och skrämma henne. haha.
på natten tänker man mer än på dagen. varför är det så? det jag tänker på är att det skulle vara skoj med en resa. antingen till en sandstrand och bara ta det lugnt eller till en riktigt stor stad med storstadspuls. meeen å andra sidan har jag hört rykten om att min syster kommer hem för att hälsa på. kan det stämma? i sådana fall åker jag nog med henne tillbaka sen och passar på att ta lite semester ifrån min fritidsforskning. att fritidsforska är inte så enkelt som man kan tro. det går åt rätt mycket kraft till att bara komma upp på morgonen. att sen träna, städa, tvätta etc är helt uttömmande. och att dessutom inte spendera några pengar är ännu jobbigare! maaan, att jag ens klarar av det ;)

 

nu ska jag sova och drömma lite om min resa som jag inte ska ut på.

sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback