Myran goes friluftsmänniska

Alltså jag har ju en fjällrävenjacka och jag är ju i Sälen. Jag måste helt enkelt vara en friluftsmänniska! Eller? Så idag tog det det här med skidåkning på allvar och stod redo i backen vid halv elva ungefär. Åkte ett par åk och drog sen ner till Mia och hängde lite med henne. Åkte ett par åk i barnbacken och stannade sedan vid Mia igen. Åkte bort till Mc Donald's och hämtade två menyer och stakade mig tillbaka till liften där en hungrig syster väntade. Åt upp maten och tog sedan liften upp till toppen. Det blåste som fasen vilket gjorde att marken blottades och sikten var urkass. Åkte ner till Mia och diskuterade det pissiga vädret och drog sedan ner till torget och kollade i affärer istället. Mycket trevligare väder bland kläder och prylar. Imorgon går jag all in. Det blir upp tidigt och åka så många åk det bara går. Bra med benmuskler i dessa tider. Hade jag några sådana?! Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback