kvällsmys

 

se så cleant det blev när jag skottade gången fram till huset. tog även garageuppfarten. pjuh. sen kom pappa hem och såg att jag hade missat ett ställe. taket ovanför entrén. så han fick faktiskt fixa det själv.

kvällen bjöd på pulkaåkning med åsa och zelda. ni kan kalla oss superkvinnorna ;) vi hittade en fantastisk isbana där det gick superfort nerför och inte lika fort uppför. vi skrek som riktiga tjejer. precis som det ska vara. sedan in i värmen och dricka varm oboy. mys!

nu ska jag lägga mig på spikmattan och sen sova. morgondagen bjuder på ännu ett pass på friskis. var ju på spinningpasset från helvetet innan idag. blodsmak i munnen kan väl bara innebära att man har kämpat ordentligt?

hej och hå träna på.

 

 

ps. helen bara för att du har varit hemma ett tag nu innebär det inte att du måste sluta kommentera :P ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha jag har inte läst på länge men nu kommenterar jag!!

2010-01-13 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback