I kept on singing love songs just to break my own fall

Spinningen idag sög verkligen musten ur mig. Helt galet jobbigt. Men fy fan vad skönt det känns ändå. Ja, jag har nog blivit lite beroende?! Imorgon blir det lunchspinning. Fint!

Trots allt härjade jag runt i stan och på a6 idag igen. Verkligen mycket att göra. Eller? Jag lämnade in massa kläder på Erikshjälpen. Det var ju bra gjort av mig. Som om inte det räckte så gick jag in och handlade på mig en massa glasskålar för sammanlagt trettio riksdaler totalt. Dyrt! Eller?
Sen åkte jag och handlade garn och stickor. Nu ska det bli en fin liten pippitröja istället. Jag gav upp på det där tjocka jobbiga garnet. Så den tröjan blir nog officiellt nu aldrig klar. Eller?
Sen handlade jag faktiskt inget mer. Försökte deala till mig en ny mobil. Men de ville inte riktigt som jag där uppe på 3. Ganska dumt. Fast det löser väl sig ändå. Min telefon fungerar ju alldeles utmärkt och är inte ens trasig. Men jag har haft den ett tag nu. Bajs.

Eftersom jag måste sysselsätta mig själv dygnet runt och inga butiker har öppet vid denna tidpunkten ska jag nu sticka och titta på paradise hotel. Missade ju gårdagens avsnitt. Ve och fasa! Dessutom var jag tvungen att lägga om spinningschemat totalt denna veckan eftersom det krockade med tv-schemat. Det går ju inte! Imorgon har jag två program kl åtta. Delad bild? Ja vi får se hur jag löser mitt sjukligt stora problem här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback