att skriva bra om sig själv

jag sitter här och försöker skriva ett cv. jag är inte bra på det. inte alls faktiskt. jag kan inte skriva något bra om mig själv. inte när det ska vara seriöst. hur gör man?! blääää. jag blir så trött på detta. kan inte jobben bara hoppa på mig. det skulle vara så väldans skönt. istället måste man söka jobben och med det kommer då den svåra uppgiften att skriva cv. usch usch usch. kan man be någon annan skriva ett cv? fast då blir det ju inte så personligt. det blir ju lite konstigt om man då får gå på en intervju och så är man en helt annan person än den som skrev brevet. nä det kan bli förvirrande. bäst att jag kämpar på med mitt cv själv.

har även lyckats se flickan som lekte med elden idag. nu återstår bara luftslottet som sprängdes. ja jag vet jag är hundra år efter alla andra. dessutom vill jag se snabba cash, avatar, upp, har du hört ryktet om morgans, up in the air, it's complicated, bröllopsfotografen, the imaginarium och doctor parnassus mfl. mycket film nu. framförallt mycket biofilm. dyrt. men väl värt det kanske? känns mer värt än att lägga pengarna på alkohol och inträde just nu. hmm, ja verkligen.

lägger ner det där med att skriva cv nu. sover istället. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback