plans for valentine's day?

Bradley Cooper, Patrick Dempsey, Taylor Lautner, Ashton Kutcher, Eric Dane, listan kan bli lång. Jag tror att jag kanske ska dejta någon av dem på Alla hjärtans dag. Det vore väl något. Allihopa är ju lätt värda att dejta skulle jag tippa. Ögongodis om inte annat. För annat godis lär jag inte få på söndag. Så istället för att sitta och sura ska jag nog gå på bio. Valentine's day verkar vara riktigt rolig och den är så stjärnspäckad att det finns inte. Hur många stora skådespelare som helst. Förutom killarna jag räknat upp är ju även Julia Roberts, Jessica Alba, Anne Hathaway, Jennifer Garner, Jessica Biel, Taylor Swift mfl med. Man kan säga att det finns något för alla killar att titta på också.
Jag tror att det är det ultimata att göra på alla hjärtans dag. Faktiskt.

I övrigt får jag väl träna vidare och hoppas på att livet rullar på som vanligt. Stickar på och är snart klart med mitt första verk. Ritade lite egna mönster igår som jag stickade. Det blev fint! Så nu har jag inspiration och vill bara att min första lilla tröja ska blir klar nu på momangen.
Nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback