personlig assistent med skofetisch

 

dagen som personlig assistent och chaufför gick förvånansvärt fort och framförallt bra. så jag har hunnit med att städa det sista av garderoben. nu var det skorna som fick ta stryk. sju par åkte ut i en sopsäck. men sen kunde jag inte med att kasta fler. jag gillar ju skor. fast det sjuka är att jag har nästan alltid converse på mig när vädret tillåter. men det är något med skor. de är så vackra att se på. snygga på ett attraktivt sätt typ. om nu skor kan vara sexuellt tilldragande. men det kan de väl?! frågan är ju bara vad jag ska med alla skor till när de ändå inte syns för omvärlden? men det räcker kanske om jag går in och tittar lite på dem då och då. stryker lite lätt över detaljerna och klappar dem fint.

 

 

nu ska jag äta. sen ska jag spinna. hej och hå jobba på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback