på västfronten intet nytt

än så länge har jag inte hoppat framför något tåg. kommer aldrig göra det heller. lika sannolikt som att jag kommer bli annorektiker. jag älskar mat. kan inte leva utan det. och så är jag ju hungrig jämt så nej det kommer aldrig att hända. så helen du behöver inte vara orolig.
igår var det mys hemma hos challe. mycket fika blev det. det är ju så fantastiskt gott med kladdkaka och coca cola. i och för sig är jag ju en sån människa som aldrig bakar kakan utan äter smeten direkt. men ja det är gott med färdig kladdkaka också. jag bestämde mig för att det var okej att äta onyttigt igår eftersom jag tränade hårt igår och eftersom jag ska träna ännu hårdare idag. mm så är det.
intressant detta blev känner jag. hmm. what to do? jag tror att jag ska fortsätta städningen jag påbörjade istället för att sitta här och skriva massa strunt. tror att det är en bättre idé.

ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback