mitt liv är tragiskt

det är officiellt nu! ligger uppe till sent in på natten och tittar på serier som får mig att känna mycket lustiga känslor. måste sluta titta på greys anatomy. men det är ju så himlans bra. måste även skaffa ett jobb och ta tag i livet ordentligt. men eftersom jag inte får de jobben jag vill ha måste jag kanske börja söka mig till något annat? är inte säker på att jag varken vill, har lust eller vågar. men det är ju det där med jobb, boende och pengar. saker man liksom behöver för att kunna leva. och eftersom jag inte har vunnit på lotto eller liknande så är väl jobb en ganska viktig del. om jag nu inte gifter mig rikt förstås. men det lär väl inte heller hända. föga troligt. speciellt om man heter my och har varit singel de senaste hundra åren. så njaaa. jobb var det ja.
har ikväll även läst igenom en hel drös av noveller och berättelser jag skrivit. de allra flesta har skrivits nattetid och borde egentligen aldrig heller ha exponerats för dagsljus. men när jag läser dem nu känner jag att de är riktigt bra. så sjukt bra att jag egentligen bara helst av allt vill att alla ska läsa dem. det kanske skulle hjälpa folk att förstå sig på mig lite mer. för egentligen är jag inte så komplex. ganska enkel att läsa och analysera. jag tror att jag tänker för mycket!
imorgon är det en ny dag. ångest över det och ångest över att jag åt godis idag. men det var gott. jag behövde det. eller min själ behövde det mer än min kropp egentligen. imorgon blir det spinning för hela slanten. borde typ klämma in en löprunda också bara för att få ångesten ur världen. frisk luft är bra har jag hört.
hur vore det om jag slutade babbla om helt oväsentliga saker och försökte göra något vettigt. typ sova. ja så blir det. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback