känn pepp

+

+ snygg klänning + uteservering + vänner

=

varm sommarkväll!


jag behöver känna pepp just nu. därför fantiserar jag om högklackade skor, fina klänningar, goda vänner, uppfriskande drinkar, varma sommarnätter, välbesökta uteserveringar och ren lycka. jag gillar att åka skidor. jag uppskattar snön. men ibland måste man drömma sig bort till något helt annat. idag är en sådan dag.
låg i sängen och drömde länge innan jag förflyttade mig till soffan och tittade på film. the ugly truth. ganska bra ändå. lagom film en torsdag förmiddag sådär. sedan tog jag mig ner till friskis och körde ett medel puls pass och sedan gymmet med mikaela. bra jobbat av mig tycker jag. imorgon blir det lunchspinning och sedan väntar möte med en borttappad vän. jag hoppas att det går bra. nu ska jag försöka sova. det kommer nog gå bra efter all träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback