jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här



ja vilken dag alltså. kickade igång dagen med ett spinningpass värre än alla andra hittils. det positiva är att jag orkar hålla ut längre och längre för varje gång. man måste fokusera på målet och tänka bort smärtan! mjölksyra finns inte i min värld och andnöd har jag inte ens hört talas om.
har även agerat personlig assistent åt challe idag. planen är att jag även ska göra det imorgon. jag visste att min arbetslöshet skulle komma väl till pass någon gång!
lugn avslutning på kvällen med lina och åsa. meddelade även att om jag ringer och säger att jag har åkt till thailand ska de tro på och inte misstänka att jag ligger under täcket och gömmer mig för världen. jag orkar inte ta tag i detta. varför är det så svårt att söka jobb?

har även bestämt mig för att någon gång innan sommaren köpa en spökboll. en lilarosa. sedan blir det spökboll på vätterstranden sommaren 2010. fy fan vad kul!

hopp i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback