i love converse!

någon mer som anar att det här kommer att bli dyrt för mig? plus att jag behöver nya vanliga vita och svarta converse. hur ska detta gå?! tur att jag aldrig klickade på köp! men jag vill så gärna ha de med amerikanska flaggan. har velat det i hur många år som helst. förstår inte varför jaga ldrig köpt dem? har ju ändå kostat på mig typ tio par vita/beige, svarta, röda, blommiga, camouflage. ja jag menar då är väl inte de så himla konstiga egentligen? och de rosa. varför köper jag aldrig dem? tittar ju på dem jämt och ständigt. hmm.

idag har jag än så länge inte gjort mycket för världen. har legat på stretchmattan på friskis och sovit i en timme. sen spinnade jag och nu tänker jag strax åka till ica maxi och storhandla. sen ska jag bannimej äta en semla. för det får man idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback