helg helg underbara helg

jag gillar helger. även om jag är ledig på dagarna med. men helgen ger en annan slags lugn. har precis ätit lite köttfärsås. och snart ska jag ge mig av mot friskis. det blir spinning idag igen. spinnade loss igår för att få träningsvärken att släppa. jag siade rätt. det där stationspasset med mickis gav verkligen mina muskler en ordentlig match. så mycket värk att jag var tvungen att smörja hela kroppen i tigerbalsam. skönt. lördagen blir vilodag. fy fan vad skönt. den har varit så efterlängtad. melodifestivalen deltävling två skall ses. jag vet inte varför. ola är ju inte med. och darin är inte med förrän deltävling tre. haha. skämt å sido. jag gillar väl det där sådär mycket egentligen. men man vill ju hänga med i snacket ändå.
ikväll blir det bara mys och lugnt. det gillar vi!

och så glömde jag berätta det viktigaste. jag har nu beställt en iphone. det var väl på tiden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback