bajsdag alla redan

om man har upptäckt redan klockan åtta att det kommer att bli en dålig dag då kan man väl lika gärna dra täcket över huvudet igen? började bra med att jag sjönk ner några meter med hela benet i snön. sen skar jag mig på smörkniven och strax därefter gick mackan i två delar så att jag tappade halva i golvet. jag undrar hur den här dagen ska utvecklas? för säkerhetsskull tänker jag lägga mig i sängen i en timme till. bara för att se om det blir bättre. jag vill ju inte vara en fara för mina medmänniskor så jag håller mig inomhus tills dess att de flesta kommit iväg till jobbet och sitter i tryggt förvar på sina kontor.

tipsade emma om harvie krumpet igår. hon hade aldrig sett den. så därför ger jag er fakt nr 586 från filmen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback