ännu en helg är snart över

 

såhär snygg var jag igår när jag låg som en död sill i erres soffa. ganska skön outfit måste jag säga. go och gla! fredagen spenderades på karlssons. bokstavligt talat. om man kommer vid halv sju och går hem vid två så har jag väl nästan sett till så att alla i personalen kommer att få lön även kommande månad?! mycket trevlig överraskning iaf då det visade sig att bandet som spelade var ett rockabilly-inspirerat band. det gillar vi!

hur snabbt går en helg egentligen? imorgon är det måndag. redan. ny vecka innebär ny träning. nya pass ska nog provas på tror jag. det blir mycket spinning men även en hel del styrka. jag ska få de största bicepsen i jönköping tänkte jag. undra om det går?

nu ska jag snart åka och hämta lina, för sen blir det spinning minsann. det är något jag behöver. har haft två vilodagar denna veckan. men det är okej. för denna gången.

hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback