efter klagomål bättrar man sig, lite kanske

helen har klagat på mig ett tag nu. därför ska jag berätta exakt allting nu. jag har varit urkass på att blogga, det enda jag kan skylla på är mig själv. egentligen inte ens det.
jobbar på här uppe i stockholm. försöker ta mig ut på en springtur eller promenad då och då. i helgen har jag tagit det extremt lugnt. bara tagit långpromenader och legat i soffan framför teven. somnat tidigt och vaknat hyffsat tidigt. känns väldigt bra faktiskt! just nu sitter jag och äter yoghurt och hallon, det var vad det blev till frukost idag. om ett par timmar ska jag åka in till sats för att gå på ett pass bodypump. kommer förmodligen vara helt död när det väl är över, men det ska bli skoj att se hur det går.
ja nä men detta blev ju otroligt intressant. kanske en av anledningarna till att jag inte bloggar längre, det blir helt enkelt inte roligare än såhär. nu låter det ju som att mitt liv är supertrist, det är säkert det för er också, men jag trivs väldigt bra just nu så det får va helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback