the very secret your trying to conceal, is the very same one your dying to reveal

Inte mycket gjort idag alls. Tvättat en maskin bara. Borde städa men har ingen ork. Ingen ork alls. Mitt rum ser förjävligt ut. Att flytta ut och in hela tiden är inte bra för ordningen helt enkelt. Men istället har jag legat i soffan och ätit kladdkakssmet och tittat vidare på O.C. Skönt! Undra om det säger mest om mitt jobbtillstånd eller min karaktär? Tränade iofs imorse. Kattis skulle ha kommit men hon fick tid för vaccination så jag körde på själv. Stenhårt vill jag bara meddela! Funderar på att faktiskt städa nu. får lite ångest. Ska jag ta tag i mitt liv?! Borde ju göra det kanske. Köpte ju inga navkapslar åt mor igår heller, undra om jag ska ge mig på det idag. Värt att tänka på tills vidare. Nu blir det till att tända doftljus och rökelse, sätta på lite go gammal rock och känna stämningen till städningen. Vad hände med woodstock och stökiga rum?!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Förlåt för att jag svek dig vid träningstillfället igår och eftersom synden straffar sig själv så har jag legat i feberfrossa hela natten (jävla svinis), med nackspärr och mensvärk. jag ska aldrig mer svika dig! ;)

2009-11-19 @ 10:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback