team edward vs team jacob


bild: http://www.stepheniemeyer.com/img/nmmoviebutton3.jpg

ja vad ska man säga. det var ju inte utan att tårar nästan föll från mina kinder som jag såg twilight och new moon igår.  och då kära vänner ska ni veta att jag gråter aldrig när jag tittar på film. (bara när jag ser extreme home makeover av någon lustig anledning) kort och gott, gillar du twilight ska du absolut se new moon! dock en sak som jag ska göra inför nästa film, läsa om boken. jag blandar ihop vad som händer i böckerna så det kan nog vara bra att läsa om boken innan filmen kommer. för tills dess att nästa film kommer lär jag har hunnit läsa hundra andra böcker och då har jag absolut glömt bort allt vad som händer. har dock hört rykten om att tredje filmen kommer redan i sommar. detta är ju bra. verkligen bra!

nu ska jag ta tag i mitt liv och träna lite. sen ska jag ringa kattis och se om vi ska jag på stan en sväng. ikväll blir det inflyttningsfest hos erre! städningen skjuter jag på fortfarande. skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback