tapas och underställ

igår blev det tapas från anna gretas och en massa massa godis. myskväll med lina och åsa. en väl spenderad kväll ändå. trots att det inte blev någon utgång. det känns väldigt bra nu såhär i efterhand.
vi får se vart dagen för mig. kanske lite träning. borde det. men orkar man? nu blir det åtminstone till att åka och shoppa med far och syster. syrran flyttar ju till sälen nästa vecka så det ska inhandlas lite nödvändiga grejer såsom underställ och varma sockor. jag ska se om inte jag kanske kan få ett nytt underställ jag också. har nämligen bara ett, i strl 160/170(!) kanske dags för ett nytt där ja. provade allt annat. insåg att jag har två skidjackor, två par skidbrallor, nyvallade och slipade skidor, perfekta pjäxor och en alldeles underbar hjälm ;) det mesta tackar vi sas för som slarvade bort min grejer på väg ner till schweiz så att jag var tvungen att handla en helt ny uppsättning kläder, vantar och mössor. det var tur i oturen.

nu bär det av.
tjipp o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback