oops, got a bit carried away

min mamma hade gjort ett kontoutdrag. ja men det är alltid skönt med lite hjärtklappning. visade sig att jag hade svävat ut lite väl där ett tag. påminn mig om att aldrig mer tappa bort mitt eget kort så att jag måste låna mammas. men men. nu har jag ju ett par väldigt fina skor, en snygg klänning, en skitsnygg blus och lite mer att titta på iaf :D
betalar tillbaka till mamma självklart. jag är ju trots allt en duktig dotter. har gett henne pengar och utfört hushållsnära tjänster. tvättat, diskat, städat, tvättat bilen m.m m.m. bra dotter de har trots allt! eller?

nu ska jag däremot sova. det blir friskis i ottan imorgon. pust och stön. men det är bra för mig. det är jättebra för mig. jag vet att det leder till något gott. jag vet att det leder till att jag måste köpa en svinsnygg apdyr bikini kommande sommar. jaaaa jag visste det.

fortfarande knäpp. you bet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback