no more soffliggare

 

nu är det slut på min tid som soffliggare. i alla fall för ett tag framöver. nästan lite synd. jag började komma in i det hela. fast jag vet att jag hade blivit sjukt rastlös om en vecka eller så. ikväll blir det en promenad med kattis. imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet. det är på tiden. var typ en vecka sedan om inte mer sen jag var där senast. men så har jag ju varit bortrest. syster har nu installerats i sälen/lindvallen. jag lämnade mina skidor där uppe. lika bra att de står där så att jag har en anledning att åtminstone åka upp minst en gång till innan säsongen är över.

nu ska jag fixa lite med julklappar. har redan inhandlat några. stort för att vara mig. brukar ju vara ute i sista stund annars. har köpt en till mor & far från mig och syrran som jag är ganska nöjd med faktiskt. det är ju bra. köpte en julklapp till mig själv med. en spikmatta. fy fan vad gött det är. trodde att det skulle göra jätteont men det är faktiskt skönt. tro det eller ej.

nu fixa och städa.

över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback