Längtar till mycket nu

Men framförallt längtar jag efter premiärien av denna filmen:




eftersom jag nu stillat mitt begär efter twilight uppföljaren, eller ja lite i alla fall. skulle gärna ha trean här nu på momangen. men det går väl inte.

sen skulle jag jättegärna se att det faller lite snö i sälen till på onsdag. eftersom jag ändå ska dit då. det var alldeles för längesen jag stod på mina skidor nu! vill vill vill åka nu.

på sista tiden har jag även haft ett begär av att börja filma igen. kanske borde jag filma. men vad ska jag filma? mest vill jag bara ha sjukligt bra material att klippa i. sitta där med den obligatoriska colan och redigera i ett rus. som sagt, jag förstod kleerup, det gjorde jag. ;)

men eftersom jag varken har kamera eller pengar för tillfället får jag fortsätta med mitt förslappade liv och titta på film och träna på gymmet. men det duger bra det också!

ska nog ta och titta på pulp fiction nu (ännu en gång), såg kill bill 1 & 2 igår. fortsätter i tarantinos spår.

bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback