Firandet fortsätter



Påbörjade firandet lite smått igår med P!NK i Globen och lunch på mitt favvoställe Texas Burger Co. Kattis bjöd på lunchen och så fick jag en dokumentär som jag inte ens visste fanns. Den blev jag riktigt glad för! Ska titta på den sen när jag ligger i sängen tänkte jag :)
Firandet fortsatte hela dagen, hotellfrukost, shopping (hittade dock inget men ändå, eller jo en dvd-box), resan hem och väl hemma presenter från mor & far och lilla mormor. Hade ju såklart önskat mig pengar till Londonresan. Mamma gillar ju dock att köpa paket och eftersom jag självklart hade tagit hem den nya Tomas Sabo katalogen och kryssat för aktuella berlocker blev det även en liten sådan. Så fint så fint så!
Har fått en massa sång och gratulationer idag också, alltid trevligt, även om R brukar ringa och sjunga i telefonen så var det ju lite finare idag än alla andra dagar haha. Helen behövde påminnas om vilken dag det var idag, detta trots att hon fick frukost på sängen av mig häromdagen! (Nej Hellan jag kommer inte glömma detta i första taget)

Imorgon räknar jag med att firandet fortsätter i London. Tänkte ta mig en sväng in på Mulberry när jag ändå är där, får se om kontot tillåter eller inte. Kan tro att det finns en del fint att shoppa för lilla mig i storstaden.

Nu måste jag snart sova, om tolv timmar är jag framme i englandet, nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback