en timme en minut, jag gör allt på ren vilja



Jag tänkte om jag skulle ge er en dagens. Men eftersom jag fortfarande är naken går ju inte det. Så tokigt det kan bli! Släpade min arma kropp runt munksjön kl 8(!) imorse. Nu såhär i efterhand känner jag att det var väldigt skönt. Men när jag gick där i motvind med duggregnet piskandes lätt i ansiktet tänkte jag inte så. Känner mig helt utpumpad på energi också. Inte ens när jag jobbar dygnet runt med roliga projekt känner jag mig såhär trött. Helt slut på energi. Måste måste måste hitta något roligt i tillvaron nu. Sysselsätter mig med det mesta för att inte känna mig helt värdelös. Idag har jag ju då förutom min promenad redan tvättat två maskiner. Ska tvätta mammas bil sen och även titta på navkapslar till den. Mammas bil behöver en rejäl recond av den mästerliga My. Insida och utsida ser ut som fan så nu ska det bli ändring på detta. Putsa panelen med vinylputs, putsa rutorna på insidan, tömma bilen på skräp och eventuellt då slänga på navkapslar. Undra om jag ska slå på stort och ge min kära mor en rattmuff. Bara för att rattmuff är ett så himla roligt ord. Haha. Återkommer med vad det blev för typ av muff till morsan. (Jag skrattar så att jag kissar ner mig nu, tur att jag är naken så att det bara är att duscha av sig kisset)
MEN innan jag tar tag i dagens övriga uppgifter så ska jag hänge mig lite åt min senast upptäckta bok, den på bilden ovanför.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på tvärvägen 5 får man energi!!!! kom och hälsa påååååååååååååååååååå

2009-11-18 @ 14:14:07
Postat av: Anonym

haha är det så? tycker att vi sov rätt mycket och mest låg i sängen och åt godis! men mysigt var det!

2009-11-18 @ 14:52:37
Postat av: Anonym

är vi promenerade väl så det brann under fötterna på oss??

2009-11-20 @ 21:16:48
Postat av: Anonym

äh skulle det va

2009-11-20 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback