back from ldn!

Sherlock Holmes & Dr Watson?!




Nu är jag tillbaka från London! Det är en stad som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att bo i ett tag. Mycket att se och göra. Framförallt en del att shoppa. Men på grund av den tillfälliga bristen på arbete blev det inte jättemycket shopping för min del. Hittade kanske inte sådär överdrivet mycket jag ville köpa, men ändå. Kom hem med en ny liten älskling från Mulberry. Två par supersöta sovshorts från David&Goliath och lite souvenirer fick också följa med hem. Vi var på en häftig marknad i Camden också och där fanns väl det mesta av skräp att köpa, jag köpte dock bara några bangles i skojiga färger och Andy Warhol tavlor hos en gubbe som hade en affär som var så välsorterad att jag nästan blev kär. Han hade nog det mesta i skiv- och posterväg. Det coolaste var också att vad man än frågade honom så visste han exakt vad man menade och plockade fram det. Sånt gillar jag!
Lite turistande hann vi med också, vi kollade på inspelningsplatser av Harry Potter, vi var på Madame Tussauds, vi åt fish&chips (ett måste när man är där), och en kväll när vi inte visste vad vi skulle göra var vi på A christmas Carol i 3D på IMAX. Ballt! Ja det finns mycket att berätta men det orkar jag ju inte. Kanske lägger upp några bilder om ni har tur. :)
Vi fick ju med syrran hem också. Om ca en vecka ska jag köra henne till Sälen för det är där hon ska spendera sin vinter.

Nu ska jag återgå till att vara "mellan två projekt". vilket innebär att plöja alla fyra O.C-boxar. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback