11/11 och 11 fortsätter vara mitt lyckonummer?

jag har alltid trott att elva är mitt lyckonummer bara för att jag fyller den elfte i elfte. när jag fyllde elva den elfte i elfte då var det stort! nu visar det sig att det här förföljer mig vidare. den 11/11 -09 hade jag (trumvirvel) ELVA unika läsare. sjukt roligt ändå. nu måste jag börja kolla upp lagsporter och sedan kolla in om någon snygging möjligen har nummer elva på tröjan. har man det i sport?! kan ju inget sånt. börjar söka igenom engelska fotbollsligan (heter det så?) för det är ju dem jag kommer vara närmast nu i helgen.


flippat är också att jag fyller 25 den 11/11 2011. då blir det fest!
varför det var flippat vet jag egentligen inte, men jag hade en sån känsla i kroppen när jag skrev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback