what happens in kattemåla stays in kattemåla



och det är väl en himla tur det vill jag lova. ägnade gårdagen åt att åka åkgräsklippare, fika, visit till ronny & ragges byhålekiosk, volleyboll, brännboll, mat, alkohol, lekar och framförallt att berätta hemlisar om oss själva och varandra. haha. men det var riktigt roligt. idag tog vi lite sovmorgon för att sedan äta frukost och plugga i solen. nu är jag härligt röd på axlar och armar och det ser ut som om jag har ett vitt linne på mig. haha. snyggt värre. summa summarum två kanondagar med klassen i kalmar. det måste vi ju göra om!

hade mina två sista tentor (nästan) ikväll. imorgon väntar den allra sista. sedan är det litteraturredovisning av de två böckerna och sedan ska allt vara avklarat om jag räknat rätt. hur fint du vill!



 
mina reskompisar i baksätet                                     calle kastar


 
håkan fångar, anna och viktor pluggar                      anna fixar grillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback