'til death do us part



ganska bra dag idag. fixade det allra sista i skolan. hade avslutning på kvällen. fick veta att jag klarade upphovsrättstentan, ja! kom hem och åt plockmat och fikade. fick presenter. berlock till mitt thomas sabo halsband och en d&g klocka. jippi! klockan är definitivt min nya favorit. min gamla har blivit sjukligt sliten efter att ha blivit använd varje dag i flera års tid nu. nej men jag är väldigt nöjd med kvällen. imorgon blir det avslutning. sen lunck/fika med kattis. sedan utgång. nu känner jag att jag börjar leva igen. skulle sitta fint med en restresa till en solig strand och efter det lite ledighet och sedan hultsfred och tillslut jobba resten av sommaren. borde klämma in liseberg där någonstans också. jaaa gud så bra detta blir. detta ska bli en kanonsommar. det har jag bestämt!

nu ska jag kolla på the hills och sedan sova. sköönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback