there were ghost in the eyes of all the boys she sent away

idag pratade jag och m. lite på jobbet. vi eller han kom fram till att man blir ju inte yngre eller fagrare för varje år som går. vad vi också kom fram till var att min storhetstid bland killarna är över och att också han faktiskt hade varit rätt bra på tjejer en gång i tiden. de allra flesta av mina vänner eller folk jag känner har pojkvänner eller äkta män eller hela alltet med barn och villa. själv bor jag hemma och kanske är färdigutbildad på fredag och vad jag definitivt inte har är någon att dela mitt liv med. det känns ju skoj. eller? för samtidigt så känner jag att det är helt rätt för mig just nu. hade aldrig kunnat hålla ett förhållande vid liv just nu. bara ikväll glömde jag ju bort min promenadkompis så att han fick hänge sig åt annat istället. och några barn hade jag definitivt inte kunnat hålla koll på för tillfället. men ändå så går det inte att komma ifrån att det är tråkigt att sitta själv jämt och ständigt. men vad ska man göra? ska man ge sig ut på jakt? eller ska man kanske helt enkelt fortsätta leva som jag gör nu och ta dagen som den kommer och framförallt för vad den är?!

usch jag måste sluta deppa nu. nattetid, sorgliga låtar, tv-serier, ännu fler mediciner att äta, massor av plugg och press är aldrig bra i kombination. vi tittar på det som är roligt istället!

imorgon åker vi till kalmar med klassen. lekar, grillning, öl, historier och massa annat skoj väntas. det blir ju roligt!

i lördags spelade vi kubb och brännboll. det var också jätteskoj! tjejerna mot killarna och tjejerna vann. haha. gott det. kvinnor kan! dock har jag nu träningsvärk men det får man ju ta. vi kämpade så att svetten rann. men helt klart värt det när man får förnedra killarna som var så jäkla kaxiga. haha.

ikväll har jag gjort en intervju. bra där. har även varit hos kattis kusin. hon har en stor studsmatta. den intog jag och kattis. haha. så jävla kul man kan ha. varför är det så roligt egentligen? hoppa upp och ner liksom. men skoj var det. tror att det är bra för muskulaturen också?!

nu ska jag sova. det är dags. god natt.


vilopaus                                 glada kubbspelare               sann brännbollsskada




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback