tack vare pappa har jag sparat pengar

tack vare att plånboken var hos pappa i malmö och jag själv i jönköping har jag sparat lite pengar. men så igår så fick jag tillbaka min plånbok. och idag skulle jag ner till stan och köpa en ny bh och ett baslinne tänkte jag. eventuellt ett par gummistövlar också.
vad kommer jag hem med? jo en jacka i fuskskinn, eller plast snarare, en t-shirt, en kjol och ett baslinne. inte ett rätt. eller jo ett rätt var det ju. hittade verkligen inga gummistövlar, och inte heller någon bh som föll mig i smaken. dumt!
men men så är det ibland. fyllde på garderoben med lite fint istället. som om det egentligen behövdes?! borde börja använda det som hänger i den istället.
framkallade även två förstoringar, ett kort på mig och kattis, och ett kort på mia och kattis, till min vägg. fint blev det!

nu ska jag nog ta och läsa lite. suck.
imorgon är det "frukost" möte med min lärare klockan tio. då ska jag få domen på mitt slutprojekt. håll alla tummar som går säger jag bara!



dagens inköp, värt pengarna ändå tycker jag. gina tricot är bra, tillåter oss studenter handla kläder då och då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där se ju riktigt bra ut. Men det sa jag ju redan igår ;) Däremot såg jag inte vad det var för kort du hade förstorat? Var det till Wall of fame? Call me sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback