mazel tov!



kattis och jag fick ju den briljanta idén att vi skulle färga håret på varandra. som vanligt ungefär :)
jag stod och valde mellan, lila, röd, svart och brunt. det blev tillslut röda och bruna slingor och en blekning av min utväxt. slingorna blev röda och, hör och häpna, svarta. det blir inte alltid som man tänkt sig men jag gillar't.
kattis blev en nyans ljusare brun än innan. mycket fint det också.

sen när vi stod vid infon på ica maxi för att kattis skulle klaga på att hon alltid får kontroll när hon scannar kom jag på en ännu bättre idé. att köpa skraplotter! efter noga övervägande kom vi fram till att man ändå bara borde köpa tian lotter. dessutom var det en bild av ett fint paket på dem och det bådade ju gott.
sagt och gjort. vi lät dem mogna och gjorde under tiden upp planer på vad vi skulle göra för pengarna.
om det inte blev över tusen kronor skulle vi gå ut och festa upp pengarna imorgon.
blev det mycket pengar typ 10 000 skulle vi köpa flygbiljetter till new york för dem.
om det blev ännu mer skulle vi ta pengarna och dra direkt utomlands, lämpligen även då new york.
om det blev ännu ännu mer skulle vi åka någonstans och shoppa lyxiga klänningar och skor och väskor.

vi satte på en sjukt bra låt där de mest hela tiden sjunger mazel tov. det borde ju egentligen innebära att vi skulle vinna hur mycket som helst. vi skrapade långsamt och försiktigt för att inse att vi hade två av varje sort. jäkla skit alltså!

nåja. bättre lycka nästa gång. typ.

imorgon funderar jag på att köpa en studsmatta. ska se över min ekonomi och överväga mitt beslut. undra bara vem som ska montera den åt mig? niklas? min promenadkompis kanske? vi får se vem som går att övertala om det nu skulle bli aktuellt.

nu ska jag titta på kill bill och sen sova.

hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback