jaga och läsa böcker

idag lever jag igen.
det blev utgång i lördags trots allt. hängde på syrran och fia till nån förfest och sedan vidare till bongo. blev kanske lite för mycket vin men jag hade skoj i alla fall. somnade gott till gitarrspel och sång på promenadkompisens soffa.
söndagen var inte lika rolig. vandrade hemåt genom stadsparken och barnfamiljerna tittade väldigt konstigt på mig. sov mig genom större delen av söndagen för att avsluta med lite läsning.
har läst och åter läst idag igen. snart klar med ondskan. kanske att jag hinner detta ändå. det stora problemet är bara att min andra bok i skuggan av ett brott inte verkar finnas någonstans. på stadsbiblioteket säger de att den finns inne men när man väl kommer dit så finns den inte att finna någonstans. jättekonstigt verkligen. har ringt på dem idag men det verkar ju inte gå så mycket bättre ändå.
fortsätter att läsa vidare i både ondskan och metodiken och om upphovsrätt. roligt värre.

ses kanske om två veckor. om jag hunnit färdigt tills dess vill säga. wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback