jag vill flytta till mina vänner i lund, sthlm och gbg

jag har köpt en outfit idag. en tight slimmad klänning som får min rumpa och mina bröst att framstå som gudomliga. jag har köpt ett par peeptoes med hög kilklack. jag har köpt nya strumbyxor. jag har laddat och laddat. vinet står på kylning.

sex is on fire!

mitt enda problem är bara att jag är ensam. jag är ensam så in i norden. ingen att gå ut med. jag vill flytta till mina vänner i lund, de som alltid hittar på helt galna saker och aldrig bangar på att gå ut. jag vill flytta till min vän i stockholm som aldrig bangar för att gå ut och ta en öl. jag vill flytta till gbg där konstnären alltid ger bra svar. jag vill inte bo här längre! det är så förbannat jävla tråkigt just nu att jag bara kan dö. förbannade jävla skitskola och ingen att umgås med. hur kul är det då?!

men jag fortsätter ladda. skam den som ger sig. jag får väl gå ut själv då och hitta nya vänner. därför laddar vi vidare med en bra låt. enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback