jag kommer alltid att vara ett barn, med eller utan utbildning

idag var sista oppositionerna på slutprojekten. skönt.
nu är det bara några uppgifter och nån omtenta kvar sen är jag färdigutbildad.
varför var det ingen som sa det till mig när jag sökte och kom in att jag skulle vara färdigutbildad när jag var 22 år.
om någon hade berättat detta för mig hade jag förmodligen övervägt att vänta lite. shit alltså. känner mig inte alls redo för livet än. jag är ju bara ett barn! herregud alltså. nu är man helt plötsligt färdigutbildad och ska jobba tills man går i pension. vet inte riktigt om jag känner för detta. hmmm. får nog ta lite semester först och tänka lite på min framtid. jaja. nu har man i alla fall en utbildning i bagaget. det kan väl inte skada antar jag.

jag är väldigt rastlös just nu.
har mycket som borde göras men ja vi vet ju hur bra jag är på att göra det som faktiskt ska göras. har städat lite i mitt rum. även stylat om lite. okej bytt gardiner men ändå. funderar på om jag ska gå en promenad eller något. bara för att. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback