inga stulna kyssar, varken här eller där

läste just på aftonbladet att robert pattinson drog in ca 200 000 kronor på en välgörenhetsgala mot aids. välgörarna skänkte pengarna om pattinson gick med på att pussa deras döttrar. det enda som är säkert med den här historien om man nu vill vara lite kritisk mot källor och annat så är det i alla fall att det inte var min pappa som pungade ut med dessa pengar för att hans äldsta dotter skulle få mysa. booooring.
men men inget att sörja i nuläget. jag har klarat mig finfint alldeles själv ikväll med noblessehjärtan och coca cola. kattis messade och undrade vad jag skulle göra ikväll. jag svarade: jag vet inte vad jag ska göra ikväll, du då? tystnaden talar mer än något annat och lämnar absolut ingenting åt fantasin. jag har även uppmärksammat att hon äntligen ändrat relationsstatus på facebook. yeah! på tiden. hahahaha.
jaja nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa lite. bra det där. att läsa alltså. god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag vet. Jag glömde totalt att svara. Men jag kan berätta för dig att jag åt familjebricka från Pallas och sen somnade som en stock. Sjukt fint ;)

2009-05-23 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback