duktig dag idag


såhär brukar det se ut när jag promenerar genom skogen.
alltså när jag går min tiominuterspromenad hem från skolan.


har snart läst ut ondskan. bara några kapitel kvar. sedan ska jag ge mig i kast med i skuggan av ett brott. bra jobbat av mig tycker jag. två dagar bara. sen har vi ju ytterligare grejer att fixa men vi fokuserar på dem en annan dag tycker jag.
har spenderat eftermiddagen (ANNA!) ute i barnarp. tittade på när den otroligt husliga mannen lagade mat och planterade rosor. själv lekte jag mest med hunden. fast han ville bada i dammen hela tiden så det blev ju inte så mycket lek. vi gick även en promenad vilket var väldigt skönt. bra med en promenadkompis så att man kommer ut i naturen. imorgon blir det förmodligen en promenad med kattis. bra det där med att röra på sig. bra så att jag kommer i min nya klänning till avslutningen och allt :)

nu ska jag kolla klart på christine och sen ska jag läsa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback