banne mig om det inte är sol imorgon

då blir jag sur.
på riktigt.

jag fick med mamma upp till a6 för lunch på ikea idag. och väl där lyckades jag visa henne denna fina lilla vilstol jag velat ha ett tag nu. mamma tyckte den var fin och jag lyckades till och med övertala henne att köpa den. så nu står den i min lilla vindstilla hörna. banne mig om det inte är sol imorgon alltså.

för övrigt luktar jag bränt gummi. äckligt! anna och jag tog en liten roadtrip ikväll upp till en parkering och åkte lite longboard och var allmänt lama och fotograferade oss när vi tyckte vi var väldigt snygga. haha. men lugnet varade inte länge. för sen kom raggarna. de tyckte förmodligen att vi inkräktade på deras territorium så de började köra runt oss och burna loss så att vi tillslut stod i ett moln av rök som doftade starkt av bränt gummi. men icke sa nicke att vi ger oss så lätt. de höll på ett tag och sen gav de upp. då skrek vi LOSERS! efter dom och sen åkte vi vidare på våra brädor. haha.

nu sitter jag här och försöker skriva min sista novell för ragge. den sista någonsin. det är lite ångest på den. man vill ju att den ska vara bra liksom. speciellt eftersom det är den allra sista som jag och anna sa innan. det är ju en jättebra grej man ska skriva om denna gången men man måste liksom bara komma på vad man ska skriva. och just nu står det bara still. tack för den. men det brukar lossna framåt natten så jag sitter nog här ett tag till kan jag tro. får läsa lite så länge.

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback