you don't know what you've got until you're missing it alot



nu vet jag inte riktigt vad jag skulle skriva egentligen för jag blev avbruten och fick åka iväg med lillasyster och lära henne att tanka bilen. och eftersom jag är så otroligt pedagogisk kan hon nu detta mycket bra.

det jag egentligen skulle skriva tror jag va att danne snackade im idol idag och jag insåg att jag saknar livet i stockholm och att jobba med tv. det är faktiskt inte alls kul som det är just nu. har jobbat häcken av mig idag på bygget. slutade jobba fyra. när åkte jag därifrån? tio i sex! inte kul alls. fast såklart det är ju mer pengar till mig. men det hade varit roligare att få de pengarna om man inte att man dog lite inombords varje gång man jobbat.

förövrigt så ska jag titta på film nu. och dessutom vill jag ge er lite livsnödvändiga tips imorgon. så håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback