wild and crazy, there's nothing to stop me



igår var jag på a6 och tänkte kolla lite. egentligen på träningskläder, men jag hittade inga fina så jag gick till h&m's accessoaravdelning. det är verkligen inte bra. jag kan inte gå till den avdelningen. jag blir helt sjövild. ovan ser ni resultatet av min shopping. armbandet är jag faktiskt riktigt nöjd med. dock så får jag inte av det när jag väl fått på det. men ja det kan det ju vara värt. det är ju så himla många fina färger i det. sen kan man ju fråga sig vad jag ska med två par solglasögon till att göra, men de går ju alltid sönder och det är festival i sommar och ja. det behövs nog någon gång. om inte annat så får jag se till att de behövs. sen blev det stora guldiga örhängen och ett flätat hårband. sen blev det lite annat krafs också såklart. men ja. då har jag i alla fall stillat mitt shoppingbegär ett litet tag framåt. skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback