skola, plugg, skola, öppet hus, plugg

ja det är väl ungefär så skoj det är just nu.
fast lite roligt är det ju förstås.

på lördag är det öppet hus på skolan, sen på kvällen ska journalisterna festa. det blir skoj tror jag!
snart kommer anna hit. vi ska arbeta lite med vårt socialprojekt. får se vad det landar i. inte riktigt klart på den fronten än.

förövrigt så vägde jag mig imorse. när jag vägde mig i söndags så vägde jag tre kilo mer med mindre kläder på än imorse. spännande utgång där. kan det var innebörden av mera smoothies, linfröolja, regelbundet intag av mat, mindre cola, mindre godis, mindre skräpmat, mera frukost?!
det bästa vore ju iofs om det syntes utanpå och inte bara på vågen. haha.

nä nu ska jag städa lite. kommer aldrig att lyckas plocka undan allt som bara slängdes in i högar när jag kom hem från sthlm. suck.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

ingen fara :)

Jag vet inte om jag kommer att våga dock för jag tror jag är för feg också ;)

Postat av: Anonym

BRAAAAAAAAAAAAAAAA MYRAN KÄMPA PÅ

2009-03-07 @ 10:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback