plugga, farväl, punk och hockey (och ev. byte av sport)



idag har jag varit ganska produktiv. jo men det tycker jag nog. tränade på morgonen, gjorde en illustration i illustrator, lyssnade på min lillasyster när hon berättade kissochbajs-skämt, duschade, skrev klart min arbetsplan och mailade iväg, pluggade lite inför omtentan, åkte ner till stan och sa hej då till jossan, tittade på en väldigt bra dokumentär om punken, läste lite i min nya bok (på bild ovan), tittade på hockey med kattis, bestämde mig för att byta sport eller helt lägga av med att intressera mig för sport (det är ju bara roligt att titta på när det går bra). ja det var min dag det. någonstans här emellan så hann jag även med att äta, det var gott. hade tänkt att titta på csi nu men jag hade redan sett det avsnittet så jag går och lägger mig istället. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback