nyfriserad och fräsch

idag har jag varit hos frisören. efter att helen kommit tillbaka till stockholm snygg i håret så blev jag ju lite avundsjuk. så jag bokade tid hos hennes frisör. detta visade ju sig vara ett smart drag av mig. fick lite ljusa slingor i håret och det värsta av färgskiftningarna som fanns där är nu borta. fick även en ordentlig urklippning så nu kan jag faktiskt kamma håret igen. det var ett tag sen sist. skönt. mm smart drag av mig där, tack. eller ja tack helen och kanske mest åsa. men ja :)

imorgon tror jag minsann att jag ska sola lite. jag börjar bli genomskinlig. insåg när jag var hos hellan innan jag flyttade hem igen att jag matchade hennes vita soffa när jag satt i den. inte kul! så imorgon blir det lite uv-strålning för min del.
tänkte även köpa ett träningskort imorgon. det känns som att jag börjar något slags nytt liv här nu. köpte ju även frukt för att jag ska börja dricka hälsosmoothies på morgonen. okej jag vet att det kommer hända en gång och aldrig mer men man måste försöka. man måste vända sig om och gå och aldrig titta tillbaka. det mörka kan bara bli ljust om man försöker.

därför ska jag sova nu så att jag är pigg och utvilad imorgon när jag ska till skolan.

sov gott.


Kommentarer
Postat av: hellan

my har du feber? är pannan varm? eller har du ramlat och slagit dig i huvudet?

2009-03-03 @ 11:47:12
Postat av: Anonym

ingen feber här inte. däremot så var den där smoothien asgod när jag drack den imorse. till och med pappa tyckte det. tack för tipset! ;)

2009-03-03 @ 14:36:20
Postat av: hellan

jag vet!!! häll i lite linfröolja också, mycket nyttiga saker.. bra myran mitt hälsoarbete har gjort nytta!!!

2009-03-03 @ 18:54:40
Postat av: hellan

fast du hade väl inte vaniljyoughurt i? utan VANLIG NATURELL...

2009-03-03 @ 18:55:36
Postat av: Anonym

såklart var det vanlig naturell. herregud hellan. haha. linfröolja? är det verkligen gott?

2009-03-03 @ 19:26:55
Postat av: hellan

nej men det ökar fettförbränningen och är nyttigt

2009-03-03 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback