mycket inspiration = väldigt produktiv - nattfunderingar resulterar inte i mycket bra just nu...



produktiv på helt fel sätt.
jag har verkligen inte gjort ett dugg av det jag ska idag. har skrivit ett filmmanus. vad det nu ska vara bra för? får väl helt enkelt göra en film när tiden tillåter. sen har jag färgat håret också. och det resulterade i? ja jag vet faktiskt inte. bedöm själva. jag är lite skeptisk denna gången. haha. men får jag ett infall då får jag ett infall. som sagt så många gånger förr.


sen när kvällen närmade sig blev det mycket trevligare. jag och malin satt i bilen och väntade i säkert tjugo minuter på kattis. kattis satt på annat håll och väntade på oss. haha. så fel det kan bli ibland. sen fikade vi. sen var malin tvungen att åka hem och lugna sina nerver inför högskoleprovet och jag och kattis körde bara runt hela kvällen och varvade djupsnacket med hög musik och skönsång. såna kvällar är bra kvällar. när man liksom får ur sig allt på alla möjliga tänkbara sätt.
nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen somna in och förhoppningsvis vakna upp utan nackspärr imorgon och gå till jobbet och vara vänlig och trevlig mot kunder. ja men det blir skoj. imorgon kväll är lite oklart ännu. det lutar åt ölbowling för det ville kattis, och det tycker ju jag är riktigt roligt. fast jag egentligen föreslog att kattis skulle bjuda hem mig på middag till sina föräldrar. bara för att kattis systrar och deras pojkvänner brukar äta middag ibland och då får jag hänga med som partner haha. fast egentligen är det av en annan anledning. men ändå. den får ni klura på alldeles själva.

imorgon är det ju även hockey. men jag slutar inte jobba förrän fem tror jag. så ja. någon kanske vill uppdatera via sms så att man iaf kan hänga med i snacket?!

nä sov gott med er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback