man behöver inte sidor som tjuvlyssnat och fmylife när man har en kattis

den som inte känner mig och som bara såg mig just nu skulle förmodligen ställa diagnosen psykiskt störd redan efter en kort stund utan att ens vara utbildad psykolog. men så är det. jag höll just på att dö av skratt. tack vare kattis. jag har suttit hela kvällen och värmt upp med tjuvlyssnat.se och fmylife.com för att sedan få den roligaste frågan någonsin på msn av kattis. helt sinnes vad jag skrattade. jag skrattade så mycket att jag slutade andas. men det går tyvärr inte att förklara så ni får ha tråkigt ett tag till.

det roligaste med hela historien är att pappa kikade in och tittade konstigt på mig. min pappa sover med öronproppar. hahaha. nej nu är det dags för mig att sova. dröm sött. eller nä det var inte riktigt jag kände jag där. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback