i try to claim things i haven't earned honest

något konstigt är det.
igår var jag på hockeymatch, hv - timrå, och jag tyckte att det var riktigt skoj!
idag ska jag träna och jag ser fram emot det. mycket lustigt.
har även börjat äta nyttigare och gått ner ett och annat kilo.
what the fuck is happening to me?
jaja lite förändring har väl aldrig skadat.
sen dessutom förra fredagen var jag ju i kyrkan. men jag botade det med att vara riktigt full på lördagen. tur det.
man vet ju aldrig var det hade kunnat sluta annars.

helen har också gjort vissa framsteg. jag är så stolt att jag måste lägga ut en bild på henne här.
ni minns väl?



vad snygg hon är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

myrannnnnnnnnnnnn!!! jag fick inget trauma denna gången hahaha men det var nog alkoholen

2009-03-17 @ 13:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback