fuck this day and the work i have to do

vet ni hur jag visste att detta skulle bli en otroligt jävla pissig dag?
jo jag vaknade med huvudvärk och ont i magen. vände på mig om somnade om.

känner mig otroligt omotiverad just nu också. det kommer inte att bli någon dokumentär inom de närmsta dagarna. usch. jag är mest sugen på godis och känner mig rastlös. detta tack vare en kvinnlig åkomma som jag tack gode gud inte lider av så ofta.

nu vill jag egentligen bara lägga mig ner och sova lite till. men huvudet värker till och med när jag lägger det mot den mjuka kudden. så inte ens det är lockande längre. sucky sucky day alltså. bläääää. har inte tränat på ett tag heller. måste ta tag i detta. håret börjar i alla fall arta sig. drömde en bra dröm när jag somnade om idag också. fint det. haha.

måste sluta babbla. hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback